Followers

Friday, 6 December 2013

R.I.P. Bintik and Danbi

Tak tau bagaimana nak mulakan entri ini. Hari ini genap seminggu Bintik meninggalkan kami. Rabu yg lalu Danbi pula pergi. Oyen pula disahkan positif virus parvo. Minggu yg menyedihkan bagi aku dan anak-anak.Bintik dan Oyen genap setahun.Kedua-duanya manja sgt2 dgn aku,ketiadaan Bintik begitu dirasai. Peneman sewaktu aku solat,kini tiada lagi. Danbi pula pergi akibat masalah yg dihadapi sejak dia dtg ke rumahku 9 bln yg lalu. Aku tak terkilan sbb dah layan dan buat yang terbaik untuknya. Ketika ini aku hanya mampu berdoa kpd yg maha kuasa agar Oyen diberi kesembuhan.

Saturday, 11 February 2012

Drama

Sy jarang melekat depan tv pasal drama ni. drama ni dah nak abis tp sy br tngk. org2 muda/remaja confirm suka giler drama ni sbb jln citernya kehidupan remaja. tp yg pasti pasal hero n heroin yg sgtlah cun..... ok la sbb x de asyik dok tngk pelakon yg sama je..